삼성전자, 프랑스 파리에서 ‘Open always wins’ 올림픽 옥외 광고 진행

사회부 0 231

삼성전자-모바일-올림픽-프랑스-파리-옥외광고-Open-always-wins-1.jpg

 

삼성전자-모바일-올림픽-프랑스-파리-옥외광고-Open-always-wins-2.jpg

▲ 삼성전자가 프랑스 파리 오페라 가르니에에서 진행중인 올림픽 옥외광고

 

 

(해외= KTN) 김도형 기자= 삼성전자가 프랑스 파리에서 올림픽 옥외광고를 진행하며, 2024 파리 올림픽의 분위기를 고조시키고 있다.


삼성전자의 올림픽 옥외광고는 프랑스 파리의 주요 명소 ‘오페라 가르니에’, ‘라 데팡스’ 등에서 진행중이며, 패럴림픽이 종료되는 9월말까지 운영된다.


옥외광고는 삼성전자의 올림픽 메시지 ‘Open always wins (열린 마음은 언제나 승리한다)’를 담고 있으며, 갤럭시 Z 플립5와 함께 2024 파리 올림픽의 신규 종목 ‘브레이킹’을 표현해 전세계 올림픽 선수들과 팬(Fan)들의 새로운 가능성을 응원한다.


삼성전자는 ‘개방성(Openness)’과 ‘포용성(Inclusivity)’을 중시하는 브랜드 가치를 반영해 열린 마음으로 모두가 협력해 도전한다면 무한한 가능성을 열 수 있다는 의미의 ‘Open always wins’를 이번 2024 파리 올림픽·패럴림픽 캠페인 메시지로 확정한 바 있다.


한편, 삼성전자는 40년 가까이 올림픽 공식파트너로 함께하며 모바일 기술을 통해 전 세계 팬들이 올림픽을 보다 가깝게 즐기고 소통할 수 있도록 연결하는데 기여해왔다.



삼성전자-모바일-올림픽-프랑스-파리-옥외광고-Open-always-wins-3.jpg

 ▲ 삼성전자가 프랑스 파리 라 데팡스에서 진행중인 올림픽 옥외광고

삼성전자-모바일-올림픽-프랑스-파리-옥외광고-Open-always-wins-4.jpg

▲ 삼성전자가 프랑스 파리 오스만 거리에서 진행중인 올림픽 옥외광고

 

 


Samsung Electronics holds outdoor advertising for the 'Open always winds' Olympics in Paris, France


(Overseas = KTN) Reporter Kim Do-hyung = Samsung Electronics is conducting outdoor advertisements for the Olympics in Paris, France, raising the atmosphere of the 2024 Paris Olympics.


Outdoor advertising for the Olympics being held by Samsung Electronics at the Paris Opera Garnier in France


Samsung Electronics' outdoor advertising for the Olympics at the Paris Opera Garnier in France

▲ Samsung Electronics' outdoor advertising for the Olympics at the Paris Opera Garnier in France


Samsung Electronics' outdoor advertisements for the Olympics are being held at major attractions such as Opera Garnier and La Defiance in Paris, France, and will run until the end of September when the Paralympics end.


The outdoor advertisement contains Samsung Electronics' Olympic message 'Open always wins' and expresses the new event 'Breaking' of the 2024 Paris Olympics along with the Galaxy Z Flip 5 to cheer on the new possibilities of Olympians and fans around the world.


Samsung Electronics has confirmed "Open always wins" as a message for the 2024 Paris Olympics and Paralympics campaign, which means that if everyone cooperates and challenges with an open mind, reflecting brand values that value "Openness" and "Inclusivity," infinite possibilities can be opened.


Meanwhile, Samsung Electronics has been an official Olympic partner for nearly 40 years, contributing to connecting fans around the world to enjoy and communicate more closely with the Olympics through mobile technology.



▲ Samsung Electronics' outdoor advertising for the Olympics in Paris, France



 

▲ Samsung Electronics' Outdoor Advertising for the Olympics on Osman Street in Paris, France

 

 

 

스크린샷 2024-06-14 172010.png

 

 

 

 

<저작권자(c)한국유통신문. 무단전재-재배포 금지> 

 

 기사제보 및 사회적 공헌활동 홍보기사 문의: 010-3546-9865, flower_im@naver.co

검증된 모든 물건 판매 대행, 중소상공인들의 사업을 더욱 윤택하게 해주는

 



,

  • 페이스북으로 보내기
  • 트위터로 보내기
  • 구글플러스로 보내기
  • 카카오스토리로 보내기
  • 카카오톡으로 보내기
  • 네이버밴드로 보내기

Comments